Ben 4 yıldır evliyim 1 düşük bir kimyasal gebelik ve 1 kürtaj oldum kürtajdan 2 ay sonra adet gördükten sonra pazartesi kan değerim 51 çıktı . Şimdi cuma tekrar kan vereceğim Ayetel Kürsi veya dua istiyorum . Sağlıklı bı gebeliğim olsun diye ismin Büşra şimdiden çok teşekkür ederim