imren91 hicbir zararı yokk kantoron resmen bir mucize her derda deva bir yağ ben doğalını kullanıyorum ama aktardan almadım kendimiz yaptık doktoruma sordum bir sakıncası yok dedi.Cok afadersiniz basur oldum iyi geldi ağzımda yara cıktı sürdüm iyi geldi hatta annemin resmen göğüsünde top gibi birsey cıktı içten gecirdi karnım kasınıyor kasındığında sürüyorum kasıntısını geciyor kasıntı catlama belirsi derler 37 haftalık oldum catlamadım cok sükür lierak ve kantoron kullanıyorum biraz uzun oldu ama herseye iyi geldiğini bilin diye yazdım 😁☺️