Uygur Kızlar 5+5 teyim bugün gittik bebeğimin kesesinide yolk kesesinide gördüm herşeyin yolunda oldugunu söyledi doktorum ama karnıma yani kasıklarıma ara sıra ağrı giriyor normal mi 😞😞
SemihDamlaDalan Uygur Daha çok başındasın canım çok normal ağırlarının olması bebişin yerleşmeye çalışıyor ☺☺Ben 18 haftalığım hala ağrılarım oluyor arada merak etme yani canım☺☺
deletedmom43 Uygur Olmaaa 🙂 Ben şu an 10.haftamdayım. Hala karnım adet olacak gibi ağrıyor, hem de başından beri