Meraba sekizincin haftaydım genel kan testlrim yapıldı tiroitim yüksek çıktı 3.82 normal de 2.50 geçmemesi gerekiyrmuş iki aydır bu şekilde bu durum u yaşayan vr mı tedirgin oldum dokuz ay boyunca tiroit ilacı içmem gerekebilirmiş ilaca başlıcam da korkuyorum