ikizminikler Neslihanaras Zeynep duru beren bilge gülce Almila Asya beril defne ve daha bir sürü şeey 😂
Yase1 Neslihanaras eliz şuan 9 haftalığız kızımız olursa ismi bu olacak ama herşeyden önce rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Nilaysare Neslihanaras benim kızımın adı sare nihan belki fikir olur ama ada bade öyküm bu ısimleri de seviyorum hoşuma gidiyo bi fikir olur
HtcByz Bize de doktor kıza benziyor dedi, isim olarak da ; İsra, Sare, Erva, Bilge ve Gülce isimlerini düşündük bulduk şuan en güzel ‘İsra Bilge’ diye düşünüyoruz bakalım 💕
Hdanefeslna Bir kızımın Adı Nefes Lina 😍 şimdi yine kız bebek bekliyorum Güneş Liya koymayı düşünüyorum 🙏🏻❤️
KayBus Gadmr aaa benim de kızım olcak bende afra ce almila arasınd kalmıştım Anket yaptım kimse cevap vermedi 😀😩
Fazis Ben de Ebrar da karar kıldım ama ikinci isim istiyorum yanına bir türlü bulamıyorum zaten ismi de 8. Ayımızda bulabildik 😅
ssezenn Bende ki kararsızlıkla o kadar değişti ki.Bizde kızımın isimine sonunda karar verebildik nasipse 😍 Derin 🌸