12+3 2li testte %70-80 erkek dedi ama o kadar çok bu kordon meselesinden dolayı yanılma olanları okudum ki hala daha erkek geliyor diyemiyorum içimde garip bir his 🙄🙈 hayırlısı .. artık 1 ay sonra çağırdı ve renkli olarak o zaman mı bakılacak acaba🤔 valla heyecandan sormayı unuttum 🙊🙊🙊