Nazyun Benim bütün belirtilerim erkekti ilk erkege benziyo dediler ama kordon olabilir dediler 18. Haftda kalça yapısından Kıza benziyo dediler ama bacaklarını bir türlü açmıyor şuan 20 haftalığım ve bilmiyorum 😞
Sedefcann08 deletedmom99 baktilar ama.bizim ki kordoni ayak arasina almis ole.tuaf bir pozisyonda idiki 3 doktor da erkek dedi en son renklo ultrasyonda kabak gibi kiz oldugunu gördük 😀😀
Sedefcann08 bejanne00 ruyalarim hep erkekti canim gecen sene babami kaybettim ölümünün 6 ay üzerine hamile kalinip erkekte oldugunu öğrenince icim hepten hoş olmuştu sonra baska doktorlara da gittik erkek dediler ne zamanki renkli ultrasyona girdik kiz🤗🤗🤗
asoplavix 12 ama doktorum kesin demeyelim bekleyelim dedi sonra 14te gördük yine kesin demeyelim dedi. 17de artık kesin diyelim dedi 😂
bejanne00 Sedefcann08 Karın şeklin belirtilerin felan hep kıza mı yönelikti erkeğe mi? 6 ay gerçekten cok ciddi bir süreç ve bütün doktorların öyle demesi ayrı muamma.. Bu arada başın sagolsun canim.
Sedefcann08 gamzeozer16 kendimi övmiyim😀kiz olduğunu öğrendim ama inanın kizlar cildim daha bir guzellesti hamilelikte ben deil etrafim ole dio😀😀
Sezen07 Sedefcan08 özel hastanede mi devlet hastanesinde mi genelde oğlan karıştırılmaz derler sizde allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 💛🌟😁
Sedefcann08 Sezen07 devlete 22.haftaya kadar gittim canim ama.makinasi iyi idi yani bebegi cok net görüyorduk sonra kendim ozelde çalıştigim icin izin almakta sorun yasamiyim diye ozele gectim pozisyonu ters idi doktor yani erkek gibi dedi fakat 26.haftamda kiz oldugunu renklide öğrendim 🤗
EYMENERDEM Sedefcann08 bende 25 haftalık hamileyim devlet hastanesi kız diyor özel hastane erkek insan ne hissedeceğini bilemiyor sağlıklı olsunlarda renkli ultrasonada 19 haftalıkların girmiştim oda devlet hastanesi net bişey demiyolar özeldemi girdiniz renkliye çünkü devlet göstermiyor bebeği iyi diyo o kadar
EYMENERDEM Sedefcann08 bende 25 haftalık hamileyim devlet hastanesi kız diyor özel hastane erkek insan ne hissedeceğini bilemiyor sağlıklı olsunlarda renkli ultrasonada 19 haftalıkken girmiştim oda devlet hastanesi net bişey demiyolar özeldemi girdiniz renkliye çünkü devlet göstermiyor bebeği iyi diyo o kadar
BilgeSnmez Benimki 11+5 haftalıkta Doktor bana erkeğe benziyo dedi ama emin değilim dedi ben burda bir çıkıntı görüyorum dedi ay çok sevindim ama daha kesin mi bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️
Sedefcann08 gulcehrem1 detayli olan deil canim.hani sari sekilde her seyini daha net goruyorsun bebegin 4 boyutlu diye geçiyor
mucize_bebek Sedefcan08 ben de aynı şeyi ikinci gebelikte yaşadım. 5.5 aya kadar kız bebek dedi sonra erkek dedi. Heveslenip herşey i almıştım. Oğlan mor hastane çıkışı tulum giydi. Nasip canım çok şükür sağlıklı 😍
Sedefcann08 Annekuzusu18 detaylida pozisyonu cok farkli.idi kordonu karistirdilar saha sonra renkli 4 boyutlu ultrasyonda kiz.olarak net gördük 😊