gamzeozer16 Sedefcan08 😄 sağlıklı olsunda kız erkek farketmez ama insan bu gibi durumlardada degisik hissediyordur eminim 🙂)
deletedmom99 Sedefcan08 yaa cok ilginc kz deyip erkek ckan cok duydumda nasl oluyoda olmayan pipiyi erkek diyolar özelemi gidiyosun bide renkli ultrsnda falan bakmadlrmi hic yada ayrntlda😀😀
Sedefcan08 Aynen 😊 ama eşim sayesinde hemen alıştım megersem o kadar tekmeleri kipirdamasi babasina imiş 😀😀
gamzeozer16 Damlast benimde 13 haftalık oldu cuma günü kontorole gidicem doktora sormak icin erkenmi acaba 16 haftada kesin belli olur demişlerdi ama insan merak ediyo 🙂
Sedefcann08 Bencede kendimden biliyorum 3 doktor da 25.haftaya kadar erkek diye dedi 26.haftada kız dediler kizlar o yüzden tam netleşene kadsr bekleyin ki ben cinsiyet partisi bile yapmıştım 😀😀😀
bejanne00 Sedefcann08 Peki renkli ultrosona girdin mi canim? Senin içine ne doguyordu rüyalarında felan gördün mü? Sana çılgınlar gibi soru sorasım var 😂😂😂😂
gulcehrem1 Sedefcann08 ayy şaka gibi cnm genelde pipisi var diyorlar gösteriyorlar ama çıkıntıyı siz görmediniz mi 😂
Sedefcann08 Kebire bana hiç kız demediler hep erkek dendi bugun renkli ultrasyonda kesin kiz diye dendi zaten net olarak da gördük 😊
AyeGlKarabulut Sedefcann08 banada kesin erkek dedi dr pipiyide gösterdi haftaya benimde detaylım var kız olmazmı ola diye hevesleniyorm ama pipiyi gördüm yani 😁 rabbim sağlıksız etmesin tek te o yeter
Sedefcann08 Mavi1 kesinlikle😀😀😀 hiç kiyafet falan almamıştım sadece beyaz ve sari mama önlükleri almistim ama artik alisverişe basliycam ama nerden başlayacağımi bilmiyorim🤗
Mavi1 Sedefcann08 artık gönül rahatlığıyla pembiş mor lila kıyafetler eşyalar alırsın annesi sağlıkla al kucağına 😊
Sedefcann08 deletedmom99 baktilar ama.bizim ki kordoni ayak arasina almis ole.tuaf bir pozisyonda idiki 3 doktor da erkek dedi en son renklo ultrasyonda kabak gibi kiz oldugunu gördük 😀😀
Minikmucizem1 Oluo ya öyle şeyler benim bi tanıdığım doğuma kadar erkek dediler doğunca eline kız verdiler 🙂