Simgedoruk benimki erkek çıktı kızlar ilk gebeligimden çok çok farklı geçen gebeligimdi kipirtida yoktu hala herşey kızı gösteriyordu ama erkek mis:) yani hiç bişeyle alakası yok cinsiyetin rabbim hepimize hayırlısını versin sağlıkla kucagimiza alalim insallah