Gunel99 yok canım korkma ağrıyor ama dayanılmayacak bişey değil daha doğrusu ağrı gibide değil böyle kolun hamlamış gibi oluyor bir ay sonrada ikinci doz yapıldı neden bilmem ama ikinci dozda hiç acı ağrı falan olmuyor ikincide sonra eve gelip temizlik yaptım