Ocakannesii Haftamdayım göbeğim artık aşağıya doğru indi erkek bekliyoruz bu arada bir kaç kişi doğum yaklaşmış diyor ilk gebeliğim böyle olduğunda kısa bir zamanda mı oluyor doğum acaba tecrübeli anneler sizlerden değerlendirmeleri bekliyorum çok sevgileer💙🌺💐
Ocakannesii Mervetekmn Maşallah canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasib etsin erkeklerde durum bu demekki normalde geç gelir derler ama bakalım neler olacak😅