Merhaba arkadaşlar 15 gün önce bi anda yüz felci oldum.bu benim üçüncü yüz felcim.nörolojiye gittim ilaç kullanıyorum ama hala düzelme yok.yarın tekrar doktorla konusup sezaryen olmak istediğimi söyleyeceğim hamilelikten tedavide olamıyorum rahatca. Varmı başına gelen yardımcı olabilen.psikolojik olarak çökmüş durumdayım😔 34+2 tim bu arada