Herkese hayırlı akşamlar . 3 gebeliğim kese bile göremeden 6. Haftalarımda beta düşüşü ile sonlandı. Şimdi yine aynı sevinçle hamileyim . 4+4 günlük olduk bile. Pazartesi beta değerim 372 çıktı önceki değerine göre güzel ilerlemiş salı günü kesinlikle kese görünmeli 6000 lere ulaşır beta dedi . Yanlış hesaplamadıysam salı günü 5+4 günlük olacağız 6. Haftanın içinde olacağız sizce kalp atışını duymasak bile ultrasonda görme şansım var mı sevincim yarıda kalıyor acaba mı korkusundan .önceki 3 gebeliğimde sadece beta kanda düzenli arttı sonra düşüşe geçti kese bile göremedik meğer tüpler yapışıkmıs rahim filminde açıldı doktorum bunca zaman döllenme olmuş tüpler yapışık olunca rahme ilerleyip yerleşemediginden vucut imha etmiş olabilir dedi. bi de şöyle bi şey var Diğer 3 gebeliğimde idrara sıkışma da yoktu kasıkta eğilince dolulukta yoktu dakka başı WC gidiyorum acaba bu kez tutunmuş da Rahmi genişletiyor olabilir mi sizce . Göğüslerim de süt dolmuş gibi resmen acıyor . Herkese teşekkür ederim