Minnos87 Kizlar cumartesi gunu ikili taramam olacak acaba bu esnada cinsiyetini ogrenen varmi yoksa çokmu erken 😊
misraerol Minnos87 bende cuma gitçem benim doktorum tahminde bulunuyor herkeste bendede bulunur diye dusunuyorum
Elifyusuf41 Nilaylks ikili tarama testi nasıl oluyor cinsiyete nasıl anlıyorlar benimde yarın kontrolüm tarama testim nasipse
Nilaylks Elifyusuf41 ultrason ile ensesine burnuna bakıyorlar Sonra kan veriyorsunuz on gün Sonra sonucu çıkıyor
Nazli8 benim doktorum 10 haftalıkken erkeğe benzettim dedi. 11. haftada ikili taramada kız dediler. Cuma günü kendi doktoruma kontrole gideceğim , bakalım ne olacak😊😊🙏🏽🙏🏽