19231923 36+5 haftadayım ve şu an bebeğim acayıp hıçkırıyor arka arkaya durmadan hıçkırık neden olur acaba korkuyor mu yoksa başka bi sebepten mi oluyor 😔
Beyzaasiriinn 19231923 doktoruma sorduğumda emme refleksi gelişsin diye alıştırma yapıyo amniyon sıvısını yutarken hıçkırık tutuyo normaldir demişti kızım nerdeyse hergün hıçkırıyo benimde içim bi tuhaf oluyo 😂
Mom046 19231923 Korkulacak bişey yok aksine çok faydalı bi durum keşke bol bol yaşasak diyorum bende 🙈
Beyzaasiriinn 19231923 bende karnımı sevdiğim zaman eşim bıraksana çocuğu belki uyuyo senin yüzünden uykusuz doğucak diyo 😂
19231923 Beyzaasiriinn ahaha sende niye bırakmıyon çocuğu uyusun😂😂😂 bende bazen toplanınca karnıma parmağımla itliyom napıyon sen çocuğa canı yanacak diyo 🤣 bakalım doğunca napçaklar özellikle ağladıklarında 😂