Derin3939 bebeğin depolarından beslenir canım onu düşünme sen 🙏🏼 Benim gebeliğim ikiz prilam başlamıştı doktorum 13. Hafta olduk geçmiştir diye ben bıraktım ilacı bırakmaz olaydım bütün gün ne yesem ne içsem kustum. Doktor kontrolüm vardı başla tekrar kesmezse başka ilaç yazayım yine çok kusarsan yatıralım dedi. Dün geri başladım dünya varmış. Doktoruna danış derim benim için mucize gibi oldu kendimizi zorlamaya gerek yokmuş🤷🏼♀️