elifgurzlu sabirsizanne111 risk çok çok düşük çıkmış, içiniz rahat olsun 😇 sağlıkla alın kucağınıza inş 🌸
pinar92_ Hemsiremom benim sonucumda yeni çıkmış biraz önce attım doktora🙊 80 çıkmışş o sonuç erkek demişlerdi kız mı acaba 😂
elifgurzlu Busramom54 sabirsizanne111 fbetahcg 50 altında ise erkek üstünde ise kız deniyor 🐣 benim 43 tü ve erkek bebek bekliyorum 😊
kedidirokedi elifgurzlu aa öyle mi bende nerden anlaşılıyor diye merak ediyordum ikili testten benimkide 66 kız bekliyorum 🙊
Gigy elifgurzlu ilk kez duydum bizim kız şimdi baktım o haftaki test sonucuna düşük bir sayı yazıyor 15.1 anlamadım yanlış mı baktım acaba 🙈fb-hcg kısmına
elifgurzlu Gigy tabii ki tutmayanlar da var %100 lük bir sonuc vermiyor, benim çevremde bu şekilde tutan çok oldu ve ben de de tuttu 🤭
sabirsizanne111 Hemsiremom 12+1de yaptırdım ikili testi bakalım yarın gidicez doktora ne diyecek cinsiyete 12 haftalıkkrn erkek mi sanki demişti doktorumuz