Selamünaleyküm hanımlar, ben 13.haftamdayım ve 3 4 gündür akşama doğru karnıma hep sancı giriyor geceleri çok rahatız oluyorm neden oluyor acaba bilgisi olan var mı kasık olsa normal derdimde ama, rahmimin üst tarafına sancı giriyor sizde de oluyor mu?