Ben hamileliğin bu kadar zor olduğunu bu kadar ayrıntılı olduğunu bilmiyormuşum bunu anladım burda o kadar çok post okudum ki bebek rahatsızlıklarıyla ilgili sanırım bütün bebekler normal doğuyo gibi geliyormuş bana 😏 ayrıntılı ultrason önemli ama cidden stresli en ufak şeyi bile takıyo insan zehir oluyo sonrası