ayminaninannesi baslangic kilonuza gore ve haftaniza gore biraz fazla almissiniz evet. İlk 20-22 hafta hic alinmasa bile oluyor. Ben 1.76’yim ve 83.5’la hamile kaldim, yemek yemeyi seviyorum yani nasil kilo alinir iyi biliyorum ve hamileligi de sifir kusma ve bulantiyla gecirdim. 26. Haftada 86.5 olmustum. Hic kasmadim,kismadim ama denge kurdum. Bi kadinin gebelik sekeri vs saglik durumu yoksa ciddi ciddi yemedikce asiri kilolar almasi biraz hamilelik simarikligi ya da anne-kvalide-kalabalik yasam surekli hamurisi ortami vs ve dayanamayip cok yemekten oluyor bence. Ben izoleydim cogunlukla, ailelerden uzaktik, bazi gun sirf karbonhidrat tukettim ama cokca sebze yemegi(4-5aksam), tatli yeme istegim oldukca hafif seyler ve mumkunse ogle yemegini kesip orada o istegimi baskilamak seklinde gittim. Boyle temel bazi seylere dikkat edebilirsiniz hicbiseyden de kismamis olursunuz. Ki ben devamdaki haftalarda cok almaktan da korkuyorum, hamilelige baslarken 100 kg olurum diyordum ama simdi hedefim 92-93 le maksimum kapatmak cunku kilo hem bana hem bebege eziyet olur