Kızlar hastaligima daha altı gün var duzenli olarak adet gören biriyim günü gününe
Ama az evvel benden kahvemsi bı leke geldi ben normal akıntı falan sandim wcye gittim orda farkettim sizce neden olmusdur böyle birşey yerleşme lekesi olabilir mi bu ay soğan kurudee uyguladım ben kacgundur ara ara baş ağrım da tutuyor bir iki defasında baş dönmesi de yaşadım sizce gebelik olabilirmi