Kızlar selamlar ben 19+2 haftalık hamileyim daha öncede oluyordu ama şuan daha sık olan bir sorunum var. Sürekli idrara çıkıyorum, idrarımı yaparken yanma kaşıntı tarzı birşey olmuyor ama neredeyse sürekli idrarım varmış, hatta sıkışmışım hissi var. Sanki idrarımı tutmuşum gibi kasıklarımda idrar torbamda hassasiyet ve ağrı gibi birşey var ama şiddetli değil. Kanamam falan asla olmadı bugüne dek, bebek hareketlerinide hissediyorum tekmeliyor yani hareket ediyor. Acaba idrar torbasına baskı yapıyor da ondan mı böyle gerginlik, ağrı falan hissediyorum sizde de oluyor mu?