Nergsozdemr diş te iltihap varsa kullaniliyo disci veriyo ama enfeksiyon vs bisey yoksa islem yapılması gereken bir diş ise sadece parol ve minoset veriyo onunda ağrıyı kesme derecesi bende 0 dı / çekim yaptrdim 4.5 aylikti çekim yaptırdıktan sonra ufak tatli bi sizlama oldu agrirsa yukarda yazdığım agri kesicileri kullan dedi ama gerek kalmadi ağrı falan olmamıştı ama rahatladım suan gece gündüz korkusuz yemek yiyorum suan iştahla yemek yeme vaktindesin zaman kaybetme islem yapiliyosa yaptır derim zaten 6. Aydan sonra hic bi islem yapilmiyo suan yaptrabilme ayında sin