damladgr canım hamilelikte yaşanan ağrılar şiddetli olmadığı, kanama eşlik etmediği sürece bebeğin ve rahmin büyümesine bağlı olarak normal karşılanıyormuş ama yinede sık sık devam eder ve geçmezse yeniden doktoruna danışmanda fayda var bende bazen ağrı yaşayabiliyorum