arzuublm bazen yerleşme kanaması diyorlar isterseniz ped felan koyun bir gözlemleyin çoğalırsa yada renk değişir kan gibi olursa direk doktora gidin diyorlar Allah korusun aşağada felan diye. Enfeksiyonda yapmış olabilir tabi evet ama bana doktorum akıntın kahverengi yada kırmızı ise bekleme haber et demişti o yüzden söyledim. Bekleyin yada beklemeyin diyemem tabi sadece takip edin kesilmiyorsa felan o zaman danışın çünkü 12. Haftaya kadar risk normalden daha fazlaymış tutunmaya çalıştıkları için daha dikkatli ve yorulmamanız gerekiyor bana doktorum 12. Haftaya kadar ilişki, yürüyüş günlük 30-40 dakka gibi hepsini yasaklamıştı