Kızlar sabah bir post açmıştım kitlendim kaldım diye resmen gaz sancısıymış anladım sabah bir akşam bir söylemesi ayıp o gaz çıkmadan resmen ne oturabildim ne yatabildim 😔😔 mercimek çorbası nohut yemiştim sabahta kahvaltıda süt içtim resmen bilmeden kombo yapmışım 🙈 bu tarz şeyler yaşamamak için önlem aldığınız birşeyler varmı?