Merhaba güzel anneler. Bu gün toxoplazma testi verdim. İnterneten sonuçlara baktım sadece IgM testi çıkmış IgG bi 10 gün sonra çıkacak. IgM ye göre en düşük normal değer 0,9 diyor benim sonucum 0,06. En düşük normal değerin altında. Bu ne demek anlayan tecrübeli anneler yardım edebilir mi 🌸