Hanfebyrktr Normalde bebişim çok hareketli ve sürekli karnımın içinde dolanirdi ama 2-3 gündür bebeğimin hareketlerini gobegimin altında vajinada hissediyorum yaşayan varmı erken doğum belirtisi olabilir mi
Hanfebyrktr Rojda24 Allah Allah niye olur ki ya internetten de baktım pek açıklayıcı bişey yazmıyor ordada inşallah sıkıntılı bir durum değildir