Çok geçmiş olsun kızlar inşallah tez zamanda geçmesi dileğiyle içimiz gidiyo bisey olucak diye inşallah buda geçicek ilk aylar adet birikmesi gibi nedenlerden kaynaklana biliyormuş 12 haftalık ikizlere hamileyim sabah hastaneye ağlayarak gittim hafif kanamam oldu devam edicek diye çok korkuyorum serum ve hap verdi tedbir amaçlı düsük riskinden korktuk inşallah bunu yaşamadan atlatırız