Merhaba hanımlar tam bir hafta önce bu gece doğum yaptım 😌 Bebeğim 7 günlük oldu bile.
Geçen hafta salı günü saat 19:00 da aniden gelen sancılarım başladı belden adet sancısı gibi sancı geliyor. Süre tuttum ortalama 4 dk da bir 45-50 sn sürüyordu. Sabah da çatı muayenesi olmuştum herhalde ondandir dedim geçmesini bekledim ama bir dk boş bırakmadı sancı beni. Doktorumu aradım 22:00 civarı o da sabah herseyin normal olduğunu daha bebek gelmez diye düşünüyorum muayenede herşey iyiydi biraz daha bekle devam ederse gel dedi. Duşumu aldım sancılar geçmedi artmadı da aynı devam etti sonra afedersiniz bir anda ishal oldum ve dedim herhalde artık geliyoruz. Alt tarafta baskı hissetmeye başladım eşim arabaya cantalarimizi indirdi . Ben plates topunda hareketler yaptım squat yaptım devamlı da yapıyordum zaten. Baktım artık dayanamıyorum gece 1 de hastaneye ulaştık muayenede 5 cm açıklık var dediler ama çok fazla kanamam vardı. Daha ne su ne Nisan hiç biri gelmemişti doğum başlamış diyip lagma yaptılar ve odaya alıp nstye bağladılar. Kızımın kalp atışları çok yavaslamisti ama pozitif düşünmek istiyordum . Dedim artık geliyor ondan böyle diye . Ama artık sancılar arttı sancı arttıkça benim kanamalarımda arttı. Ebe alttan muayene etti dedi ilk doğum açıklık için sabaha kadar da bekleyebiliriz bilemiyorum bebeğin kalbi de zayıflıyor kanamanda artıyor normal de olabilir hemen açıklık geledebilir ben söylüyorum siz karar verin dedi. Ben ısrarla Sezeryan istemediğimi dayanabileceği mi söyledim. Ama vakit geçtikçe dayanamadım eşim artık gözleri kayıyor diye bağırıyordu, bebeğimi tehlikeye atmaktan korktum ve en son doktoru arayın Sezeryan istiyorum diye bağırdım. 7 cm açıklık ile sezeryana gittim.Sonrasında 02:46 da prensesim dünyaya geldi. İyi ki de sezeryan istemişim pozisyonu değişmiş doğduğunda oksijensizlikten mosmordu. Gozetimde kaldı saat sabah 6 da kucağıma aldım 🥰❤️ Darısı da tüm bekleyenlere olsun inşallah. Çok ağrım var ama hepsi inanın değiyor. Herşeye değer onların sevgisi.❤️ Emme de sıkıntı yaşıyoruz memeye geldikçe ağlıyor bı iki kere tutuyor geri bağırıyor. Benim gibi olanlar yardımcı olabilir mi🤲🏻