112Zeyno- Merhaba arkadaşlar ben 8 hafta 3 günlük gebeyim bugün çok hafif açık kahve leke geldi o da lavaboya gidince peçete de oldu yarında kontrolüm var sizlerde olan var mı biraz korktum
umutbaby 112Zeyno- kırmızı kanama gelmediği sürece endişe etme yerleşme kanaması oluyo kahverengi akıntı korkucak bişey yok yani
Nesse86 112Zeyno- Doktora söyle kahverengi akinti oldugunu sana Progesteron hapi verir büyük ihtimal.Bendede olmustu kahveden kirmiziya döndü düsük yaptim dikkat et
112Zeyno- Yok kırmızı değil zaten böle peçeteye geldi devamlı bişey olmadı teşekkür ederim insallah bişey olmaz
umutbaby babyberry doktorumun bana söylediğini söylüyorum hanımefendi benimde aynı şekilde kahverengi akıntılarım vardı 15 gün kadar geldi doktor kahverengi akıntı yerleşme kanamasıdır korkma ama kırmızı olursa hemen gel demişti ona dayanarak söylüyorum
babyberry umutbaby insanları yanlış yönlendirmeyin bu kadar net konuşmayın her şey olabilir her türlü lekelenme risk teşkil eder hastaneye gidilmelidir