Kızlar meraba. Benim adet tarihim 8 aralıktı adet günü idrar testi yaptım fakat negatif cıktı. 4. Gün adet olmadığım için tekrar test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Pazartesi kan testi verdm beta hcg48 cıktı. Bugün tekrar verdim 173 cıktı sizce normal mi ilerliyor. Suan adetim gecikeli 1 hafta oluyo değerim gecikmrye göre cok mu düşük😳🤷🏻♀️