Mrb hamişler.14 haftalık hamileyim.Uzun yıllardır sinüzit hikayem vardı ama yaklaşık 1 aydır aşırı geniz akıntısı yaşıyorum.Artan östrojen tetikliyormuş.İltihaplar sürekli mideme akıyor her an hissediyorum bu da 6.haftadan bu yana zaten var olan şiddetli bulantılarımı dayanılmaz hale getiriyor.Üstelik başım da sürekli ağrıyor. Sürekli öğürme halindeyim.Yoğun bir hayat koşturmacam var işe gitmekte, yemek yapmakta, 6 yaşındaki çocuğuma bakmakta çok zorlanıyorum. Sürekli yatıyorum.Toplumda öğürmek te kötü oluyor.Aranızda böyle bir sorunla karşılaşan var mı? Çözüm bulabildiniz mi? Yardım lütfen.