Merveakman canım böyle büyüktür işareti var “ > ”. Benim sorduğum o değil aslında mol gebelikte beta değeri çok yüksek çıkarmış ama makine 1292nin üzerini goremiyorsa ben nasıl anlayacağım? Mesela sende direk sağlık ocağinda kan verdiğinde 4000 göründü mu beta? Bende sadece 1292den yüksek yazıyor ama tam olarak kaç bilmiyoruz dedi doktor, öyle saçmalık olur mu ya anlamadım ben. Ne kadar yüksek ? Ya da çok mu yüksek yani korkuyorum bu durumda aklım şaştı