Benimde bebeğim önden gidiyor şeker yüklemesi istemelerinin nedeni bebeğin gelişiminin önde olmasını şeker tetikliyor imiş. Ancak yükleme sonucunda şeker çıkmayabiliyorda bende öyle oldu şükürler olsun🙏 Eğer şeker var ise önlem alınır ama var olup bilinmez ise daha tehlikeli. Benim ve doktorumun görüşü bu yönde.