Hamilebirisi_ 1 kez lekelenme oldu bu yüzden doktor kontrolü ile başladım. Düşük tehlikesi varmış. Siz daha önce kullandınız mı veya şu an kullanan var mı?
Sermec27 Hamilebirisi_ evet gebelik başında kanamam oldu hala kullanıyorum 11+6 haftalık hamıleyım Allah nasip ederse 🤲
Suzii-90 Hamilebirisi_ evet bastan beri kullanıyorum günde 3 den 2 ye sonra 1 e düşürdü doktor 18 haftalığız 🥰
Havva- Hamilebirisi_ 3 gün önce kanamam oldu 3 gündür kulanıyorum ne kadar kullanacam kanama ne kadar devam eder bilmiyorum yorumlardan okuyorum bayağı uzun kullananlar var
bankaci26 Benim daha önceki gebeliğim düşükle sonuçlandığı için progestan kullanıyoeum 12 . Haftaya geldik duruma bakıp bıraktıracak
Bireylulmasali Evet canım ben de kullandım sadece düşük tehlikesi için ağrıları azaltmak için de veriyor doktor endişe etme çok iyi bir ilaç Allah’ın izniyle 🥰
bsra1321 Tüp bebek tedavisinde ve sonrasında hem iğne hem hap olarak kullandım. 10 haftalıkken bıraktırdı doktorum
Nur123456789 Bende şu an progestan ı iğne olarak kullanıyorum canım benim de düşük tehlikem ve kanamam oluyo 13 haftalık olduk
Mry1054 Kan testim pozitif çıktıktan sonra kanamam olduğu için 1 defa iğne olarak sonrasında da hap olarak kullandım.. Doktorum 9 haftalık olana kadar kullan dedi şu an 10 haftalık olduk kullandıktan sonra 2 gün içinde kanama kesildi ve şu an hiç yok..
Ccff3435 Hamilebirisi_ benim kesede kanama alanı görüldü. Progestan ı fitil olarak kullanıyorum. Dinleniyorum, iş yapmıyorum. 8+5 im
Bebek-geliyor Hamilebirisi_ 30+6 dayım gebelik başından beri kullanıyorum. 4+4 de yerleşme kanaması olduğu için kullanmaya başladım düşük riski vardı 13+5 de plasenta önde be rahim ağzında kısalık olduğu için kullanmaya devam ettim. Şimdi erken doğum riski için Günde 3 kez vajinal kullanıyorum. Ağızdan alındığında baş dönmesi halsizlik uyku yapıyor sersemletiyor. Vajinal alındığında ilacın erimeyen kısımları beyaz kremsi akıntı şeklinde geri geliyor kireç gibi o kadar.