Oykum_06 Merhabalar 3 hafta 2 günlük gebeyim. İlk hamileliğim. Çok heyecanlıyım. Şimdiden mise bulantısı, mide yanması, hafif baş dönmeleri geçiriyorum. Kaçıncı haftadan sonra bebeğimin kalp atışlarını öğrenebilirim.
Brfutryaki Oykum_06 canım hayırlı uğurlu olsun bende 5 haftalıktı öğrendiğimde 6 haftalık kalbini duyduk ama çok düzenli değildi yeniydi sonradan netleşiyor şimdi 18 hafta olduk kızımla 😍
Tazeanne0 Ben 5.haftamda keseyi gördüm doktor 2 hafta sonraya çağırdı yani 7.haftamda duyduk 😊 siz keseyi gördükten 2 hafta sonra kalbinide duyarsınız inşallah