Dün doktora gittim 12+6 idim. Doktorma cinsiyet sordum baktı evirdi cevirdi öksür dedi. Karnımı salladı. Sola döndm falan. Baya bi inceledi. Sonra suan cok minik cinsiyet icin bir sey söylemek istemiyorum dedi bir dahaki gelmene insAllah dedi. Sanki bana bir seyler tahmn etti de söylemedi gibi geldii. Böyle bir sey yasanablr mi hani yanılmamak icin mi söylemedi acaba? Yani aslnda tahmn edip riske atmamak icin. Yani altı üstü 1 ay brklicem ama kendimi cok endekslemiştim ögrenmek icin üzüldüm ögrenemeden cıkınca 😁 hemen ögreip bir takım alacaktım 🤭
https://resminiz.com/r/DgrvH
https://resminiz.com/r/DgAVk