Kızlarrr bugun kalp atışı için doktora gittik. 6+4 deyim. Normal ultrasonda duyulmadı ama alttan ultrasonda duyuldu. Faket eve gelince pempembi bir leke gelmişti. Bu normal mi sizce başına böyle bişey gelen var mı? Acaba o pempemsi si leke ultrasona sürülen jel olabilir mi?