Yldz3 Kardeşim kendini hiç sıkma stres en kötüsü, inan iyi insan ve kötü insan diye bişey var genelleme yapmak cok yanlış inşallah sen vicdanlılarına denk gelirsin şuan sağlık çalışanları da aşırı stresli yükleri ağır ama emin ol bebek olan ortam Allah sakinlik dirilik verecektir sadece dua et ve ona bırak Allah gönlüne göre versin