Toprakdag benmde 29 haftalıkken aynı şey oldu. Tansiyon diye gittim rahim ağzı 28 mm çıktı, doğum sancıları başlamış nst ye bağlayınca fark ettik. Ben farkında değildim. Ama şimdi 32 haftalık olduk bile. Hiç stres yapma, yatıcaksın dinleniceksin bol bol. Başka hiç bişey yok.