Ya kızlar size saçma gelebilir ama herkesin gönlünden birsey geçiyor elbette sağlıklı ve hayırlı olmasını en basta istiyoruz ama benim gönlümden kız geçiyor dr da kıza benzettim dedi ama esimin ailesi kafayı erkeğe takmış büyük eltim gözlerinden anladim oğlu olacak demiş az öncede arqdi rüyasında görmüş erkek mis falan kendisinin 3 oğlu var hani kalbimi bozmak istemiyorum ama benden çok onlar düşünüyor tutturmuşlar bir erkek bisey de diyemiyorum ya