Kızlar benim testlerim negatif çıkıyor ama söylemesi ayıptır idrarımı temizlerken lekelenme oldu bir de adet sancısı gibi geliyor arada. Ama adetim 22 sinde. Yani normal rutinime göre o zaman olması lazım. Erken adet olunuyor mu aşılamadan sonra? Çok meraklandım şimdi hiç bu kadar erken gelmezdi adet başlangıcı gibi koyu renk geliyor. Yerleşme kanaması olabilir mi sabah test yaptım ama tek çizgiydi.