22+3 hamileyim bugün detaylı ultrasona gittim ve doktorum ense kalınlığının sınırda yani 5.3 olduğunu söyledi… böbrekte hafif bi genişleme olduğunu söyledi be kalbinde ufak bi delik var bunlar doğduktan sonra geçer dedi… daha önce basına böyle bişey gelen varmı devlet hastanesinde baktırdım çokta korkuyorum açıkçası bi sorun olur diye 😔😔😔