Tam olarak bunu yaşadım ameliyathanede görev yapıyorum doktorumla konuştuk ameliyatı vardı hadi birlikte doğumhaneye inelim bebğime bakalm dedik ve güle konuşa gittiğimiz doğumhaneden hıçkırarak çıktım doktorumda ona keza çok kötü hissetti ama çok şükür tekrar gebe kaldım zor bir süreç ama 12. Haftaya kadar düşen bebeklerimiz de anamoli olabiliyormuş şükür etmek lazım Rabbim hayırlısı ile tekrar yaşatsın bu duyguyu