ece_2206 Mom81 koku kaybı dışında bir sorunum yoktu benim ben kendi kadın doğum doktoruma gittim ciğerlerime falan da ultrasonda baktık Bir aksilik yoktu şükür siz de koku kaybı Yasadınız mı
Mmkk Mom81 dahiliye doktoruna gidiyorsunuz sizden kan testi istiyor kan testi içinde d-dimer diye adlandırılan bir test var orada kanınızda yoğunlaşma olup olmadığı çıkıyor ve ona göre kan sulandırıcı veriyor doktor
Mmkk Mom81 evet koronavirüs geçirdim yada geçiriyorum diyince zaten bakılması gereken kan parametrelerini onlar size söylüyorlar.