melmural https://imgyukle.com/i/Yljo7x sevgili anneler bu beşikten kullanan var mı? Memnun kaldınız mı ne zamana kadar kullandınız🙏🏻💜
Oykuaygun melmural derinliği de önemli beşiklerde. Yengemin gelini kullandı 10.ayda çocuk sığmamaya başladı bide birkaç defa düşmüş kalmaya çalıştığı için. Anne yanı beşiklere baktın mı? Araştırdım biraz da onlarda almayı düşünüyorum ben. Derinliği falan da iyi
Merveacar97 melmural ben babymall sitesinden aldım 430 tlye aynısı kurduk 2nhaftam var doguma cok tatlı oldu ama kullanısını bilemem hevesim var diye aldım
Serap-er melmural ben kullandım ama en fazla 6 -7 ay tutunup kalkmaya başladığı zaman biraz riskli. Düşme olasılığı yüksek.
Dorukunannesifatma Kullanışlı olmadığını soyledıler bende anne yanı besık baktım 60-120 4 yasına kadar kullanılıyormuş … yatağa sabıtlendıgı ıcın de yataktan cıkmadan ozellıkle geceleri rahat kullanılıyor