Serpilkrgn ben 3 gun normal adet 4. Gunu sadece leke olacak sekilde adet olurdum. O 3 gunde asiri asiri bi kanamam olmazdi. Neyse adetim bitti yani leke bile kalmiycak sekilde ertesi gunu ovulasyon yaptim ve yumurtlama gordum hatta cok sasirmistim ben hep ayin ortalarinda olur diye dusunuyodum. Adetin ertesi gunu yumurtlama gordum. Bi ertesi gun yine yaptim yine iki net cizgi gordum. Diger gunde siliklesmis gordum yani catlamisti. Neyse ben bu gunleri degerlendirdim. Adete baya bi sure varken benim gogus agrilarim ve siskinligim oldu ustune bile yatamadim. Elimde cok fazla ovulasyon testi vardi adete 8 9 gun mu ne vardi bi yapiyim bakiyim nasil cikcak dedim yaptim t cizgisi c den cok daha koyu cikti. Ve hamile oldugumu o an anladim ama yine de bekledim . 5 gun kalaya kadar ovu testini yapim t resmen mosmor cikiyodu. Hamilelik testi yaptim iki cizgide cok net cikti. Hemen kan verdim betam 763 cikti. Yani taa o adetten hemen sonraki yumurtlama da hamile kalmisim. Keseyi filan karindan 4+4ken gordum. Suan 22+5im🤗🤗 yani bunlar benim yasadigim👍