Saziyersin Bugun doktora gittik 7+5 kalp atışı için çok şükür duyduk ama dinlenmem gerek kesede kanama bölgesi var dedi Protestan kullanmaya devam etmemi soledi bu şekilde olduğunda sorun ile karşılaşan oldu mu tesekkur ederim simdiden
Busbushatun Saziyersin kesede kanama olmasi daha ciddi kese disinda olmasindan ama saglikli bebekse canim hicbsey olmaz tutunur zaten saglikli bi olusum degilse ne yaparsan yap dusuk olur sen kendine dikkat et gerisi tevekkul
Ozgurunbetusu Saziyersin canımmm yüreğini ferah tut aynı şeyi yaşadım kese yanında kanama bölgesi gördü doktor progestanı fitil olarak kullanıyorum tuvalet dısında kalkmıyorum haftaya kontrolümüz var rabbime emanetler hep dua etttim hergün elimi karnıma koydum meryem suresi okudum dua edelim birbirimize
Birminikannesi44 Saziyersin benimde 2 den 3.5 aya kadar kese dışında kanama alanım vardı progrestan kullandım kanamam falan olmadı sonradan kendiliğinden geçti sizde bol bol dinlenin stresten uzak durun çok dikkat edin umarım çabucak atlatırsınız
Saziyersin Ozlemyeni 5 haftqlik iken lekelenmem oldu yerleşme kanaması idi ama ne olur ne olmaz diye doktorum Protestan fitil olarak kullanma mi söylemişti
Saziyersin Busbushatun açıkçası kese ici ve dısı diye bir şey soylemedi kanama var dedi bende ilk gebeligim diye korktum
Busbushatun Saziyersin hee sen kesede kanama diye yazinca kese ici sandimm , ultrsndada belli olur zaten ama dedigim gbi sen kendini kolla yetercanmm rabbim hayirlisini versin
Saziyersin Ozgurunbetusu Ozgurunbetusu edelim Vala canim Rabbım hepimizi hayırlısını versin siz kac haftaliksiniz bana gelmene gerek yok önümüzdeki ay gel dedi ikili taraması yapar bakarız dedi
Ozgurunbetusu Saziyersin suanda 8 haftalığız aslında doktorumda bana bidahaki ay gel ikili tatama da yaparız dedi ama ben ilac bitiminde bi konteole gitmek iatiyorum içim rahat etmez cünkü cok bekledim bu bebişi rabbim hayırla sağlıkla kucagımıza versin
Gul-gul06 Bende de kese etrafında kanama alanı vardı hatta 6. Haftamda seyahat ettiğim için çok büyümüştü doktorum bana dinlenmemi söyledi. Kanamam dışarıya çıkmadığı için ilaç da vermedi. Çok yattım dinlendim 12. Haftada tamamen geçti bitti çok şükür.
Saziyersin Ozgurunbetusu bizde bir buçuk senden beri bebeğimiz olsun diye cok bekledik rabbimin izni ile oldu ins bu süreci de sağlık ile atlatırız
eminedlmnn Birminikannesi44 benim de kese etrafında küçük bir kanamam var doktor 10 gün sonra telrar gel o sırada pregestan kullan dedi ve mormal hayatına devam et dedi ağır kaldırma ve çok fazla ayakta durma dedi ama benim işim zaten ayakta yani devamlı oturamıyorım sizin dediğiniz givi sürekli de yatamıyorum bir sıkıntı olur mı acaba
Birminikannesi44 eminedlmnn en azından progrestan kullandıktan sonra 20 25 dakika yatmaya özen gösterin ki içinizde kalsın rabbimin izniyle birşey olmaz imşallah