Meltmslhoglu benim 7.haftada başladı 15.haftaya kadar ilaçlı serumlu ağır bir şekilde sürdü ve iştahsızlık yaptı. 4 ay kilo alamadım. Şuan 17.haftamdayim. Su 2 haftadır ancak ancak iyi sayılırım. Koku hassasiyetim devam ediyor. İştahım yeni yeni açıldı. 1 kilo aldım 2 haftada. Eğer bulantiniz olmuyorsa ne iyi şanslısınız demektir. Çok çektim çünkü ben 😣